środa, 20 listopada 2013

Cebule.pl

Otrzymałam propozycję współpracy ze sklepem internetowym cebule.pl. I jak tu nie wykorzystać szansy?
Współpraca ma polegać na testowaniu oferowanych produktów. I dziś nadszedł ten moment. Moment otrzymania paczki przez kuriera. Oj, była ciężka. Ucieszona ogromnie szybciutko rozpakowałam, a tam...


Produkty przeze mnie wcześniej zamówione. Oto one:

Dwie borówki amerykańskie i jagoda kamczacka

Upragniony nawóz pod róże


I mnóstwo cebulek kwiatów


W woreczku znalazłam różne rodzaje lilii


I jeszcze pustynnik, cebulica, hosta, czosnek włoski i ozdobny, irysy holenderskie, tulipany, hiacynty i narcyzy.


Do tego 3 pojemniki na cebulki. Pierwszy raz spotkałam się z czymś takim. Wsadza się je do ziemi. Chronią przed gryzoniami i ułatwiają tworzenie kompozycji kwiatowych na rabatach.


I dodatkowo otrzymałam poradnik uprawy roślin jesienią. Przejrzałam go już. Zawiera wiele cennych informacji na temat różnych gatunków kwiatów i sadzenia roślin jesienią.


Jestem bardzo zadowolona. Wszystkie produkty są zapakowane oddzielnie wraz z etykietą. Podczas transportu nic nie zostało uszkodzone. Cebulki w opakowaniach są dodatkowo zabezpieczone ziemią lub trocinami. Od razu widać, że rośliny są wysokiej jakości.


Pada u mnie dziś przez cały dzień i jest szaro buro. Posadzę rośliny i cebule jutro. Muszę przestudiować charakterystykę gatunków i poukładać w głowie, co i w którym miejscu w ogródku ma się znajdować. Jutro działam! ;o)

Te i inne produkty możecie znaleźć na cebule.pl.
Polecam również fanpage na Facebooku.

Udanego dnia ;o)

2 komentarze:

  1. piękny prezent - ja też dostałam - jak na razie nie miałam czasu na wybór z katalogu :) Miły gest ze strony firmy :) i ładna kampania reklamowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym chciał taki prezent.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie się moim blogiem ;)

INSTAGRAM