30 marca 2014

Dekoracje do ogrodu


Lubię przeglądać internet w poszukiwaniu dekoracji do ogrodu, które mogę wykonać sama bądź silną męską ręką. Interesują mnie ozdoby z betonu, drewna, kamienia oraz mozaika. Lubię rozwiązania rustykalne, które charakteryzują ogrody w stylu wiejskim. Za to bardzo nie podobają mi się figurki krasnali i innych stworów. Mam sąsiadkę, która skolekcjonowała chyba cały zwierzyniec i krasnale dostępne na rynku (łącznie z grzybkami). Przepraszam, ale wydają mi się tandetne, bez wyrazu i duszy. Nie mam tu na myśli tworów wykonanych z betonu. 
A poniżej zilustrowana inspiracja.


Jak dla mnie bomba :)
 Poidło z betonu dla ptaków
źródło
 Betonowe donice
źródło
 drewniane etykietki
http://www.studiogblog.com/kitchen/rustic-french-diy-garden-tags/
źródło
Sukulenty w starym pniu
źródło
Kwiaty w pniu
źródło
Drewniana ławka
źródło
źródło
Drewniany pomocnik
(powinien być brązowy)
źródło 
Kamienna doniczka
źródło
Mozaikowa doniczka
źródło

Uwielbiam jeszcze drewniane, ceglane i kamienne ścieżki.
źródło
źródło
źródło

Mam parę pomysłów na tegoroczne dekoracje do ogrodu. Oby nie zabrakło mi zapału i oby mąż był taki chętny do roboty :)

Pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. Super pomysły niektóre warto wykorzystać we własnym ogrodzie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Inspirujace pomysly! Mnie również urzekła ścieżka z drewnianych, piennych kręgów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te betonowe donice są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne dzięki za tę garść cudnych inspiracji:) betonowe rzezby, zwłaszcza gdy są jeszcze pokryte mchem mają niesamowity urok. I te tabliczki...
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne pomysły:) ścieżki są świetne, sama zrobiłam kilka:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne pomysły - mam podobnie jak ty - uwielbiam takie rzeczy - one nadają charakteru naszym ogrodom. Małgosiu paczkę postaram się wysłać jutro - ciepło pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie wybrane przez Ciebie ozdoby mi się podobają! Kiedyś nie uznawałam betonu, teraz wydaje mi się interesujący. Drewniane etykietki świetne. Akurat myślę o bezpretensjonalnej ławeczce do leśnego ogrodu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym mieć taką drewnianą ścieżkę w ogrodzie jak jest na zdjęciu. Jak na razie z dekoracji na tarasie mam betonowe doniczki tylko nie robiłam ich sama, a zamawiałam na stronie ILikeBeton.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie się moim blogiem ;)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia