czwartek, 12 maja 2016

Żuławski Tulipan

Żuławski Tulipan to coroczna impreza plenerowa (recenzja z zeszłego roku). W miesiącu maju na łące w Mokrym Dworze (woj. pomorskie) mieszkańcy gminy oraz jej okolic zbierają się, by układać z z łepków tulipanów kompozycje nawiązujące do konkretnych symboli czy postaci. Motywem przewodnim w tym roku była twórczość Henryka Sienkiewicza.






Zakochałam się w tej rzeźbie :)


Poniżej strzeliłam fotkę dzieł miejscowej artystki. No cudowne te obrazy!


Chętni mogą wspiąć się po niżej pokazanej wieży. Można wtedy objąć wzrokiem całość kompozycji. Spasowałam, kolejka "oglądających" była bardzo długa :) 
Przy jednym ze straganów można było nabyć świeżutkie tulipanki. Ja bym się nie skusiła?! ;)


Niedzielny wypad na Żuławski Tulipan sponsorowany był wycieczką rowerową :) Do pokonania mieliśmy 6 km, a na powrocie wybraliśmy dłuższą, ale za to ładniejszą polną drogę. 
To była naprawdę udana niedziela! :)


Po więcej zdjęć m.in. z lotu ptaka odsyłam na fb Żuławski Tulipan.

5 komentarzy:

  1. Zazdroszczę tak wspaniałej imprezy! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa impreza :) Zapisuję w kalendarzu, żeby w przyszłym roku nie przegapić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super impreza! Kompozycje kwiatowe są niesamowite! Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe kompozycje! Szkoda, że od nas to tak daleko bo chętnie zobaczyłabym je na własne oczy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! Coraz więcej jest takich fajnych imprez ogrodowych w całej Polsce! Zazdroszczę, że byłaś na miejscu, dzięki za opis!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie się moim blogiem ;)

INSTAGRAM