Ogrodowe rozdanie

Witam, 
Od dłuższego czasu zastanawiałam się nad rozdaniem, tylko nie wiedziałam czym Was uraczyć i czego ma dotyczyć zabawa. I już wiem!


Specjalnie dla Was zamówiłam z "internetów" 3 książki o tematyce ogrodniczej.

1. Zmień swój ogród - A. Kulikowska, H. Masternak
2. Ogród przy domu - S. Phillis
3. Pnącza i żywopłoty - T. Tarsch
Koszt łączny to ok. 100zł.


Uwielbiam inspiracje ogrodowe typu "hand-made" i recycling.

Aby zdobyć ww. książki opiszcie choć jedną rzecz hand-made do ogrodu, która szczególnie się Wam podoba, którą chcielibyście zrobić, mieć bądź już to zrobiliście. Ciekawie byłoby dodać zdjęcie bądź link w komentarzu. Książki otrzyma jedna osoba.

W zabawie może wziąć udział każdy, kto pozostawi komentarz z ww. wskazówkami oraz przekaże informację "dalej", informując innych podlinkowanym banerkiem na swoim blogu (dotyczy blogerów). Osoby nieblogerowe proszę o wpisanie maila w komentarzu. Rozdanie trwa do 10 października.


Serdecznie zapraszam - nie gryzę. 
Chrabąszczyk :)


3 komentarze:

  1. Myślę, że tworzenie ogrodu bez projektantów i całej gamy specjalistów w całości jest to swoiste hand-made. Tyle pracy należy wykonać, by jakoś to funkcjonowało. Ja kocham wiklinę. Chciałabym wykonać płotki i różne dodatki do ogrodu, ale ciągle brakuje mi czasu. Nie przytoczę linków, bo jest ich zbyt wiele. Dużo przyjemności czerpię oglądając Wasze przedsięwzięcia. Wszystkie Wasze blogi zaskakują. Jest tam tyle piękna, które tworzą Wasze ręce. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi szczególnie podoba się pomysł na zrobienie z drewniana skrzynki na taki mały przydomowy warzywniak. Skrzynie można pomalować na wybrany przez siebie kolor. Ja akurat wybrałam kolor żółty gdyż idealnie się komponuje z zielonymi warzywami. :)


    Link - http://ogrodniktomek.pl/wp-content/uploads/2013/03/938e1412b8fe948c798c75a02b68cd88.jpg

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Od kilku lat myślę o strachu na wróble :D Takim bajeranckim!! Jest tyle inspiracji w necie a czasu tak mało.......A poza tym, co się da zrobić własnoręcznie i metodą recyklingu, to jak najbardziej! Nic się nie marnuje - właśnie wzięłam się za zagospodarowywanie kół od bodajże kosiarki - duże metalowe koła (szkoda tylko, że dwa)
    http://robotkipodrobinia.blogspot.com/2016/09/taka-sobie-niedziela-czyli-dziergam-i.html

    Pozdrawiam ciepło i zapraszam do mnie ;)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń

* PAMIĘTAJ, ZOSTAWIAJĄC KOMENTARZ, ZGADZASZ SIĘ NA PRZETWARZANIE SWOICH DANYCH OSOBOWYCH. *

Copyright © 2016 Ogród przydomowy - blog ogrodniczy, uprawa warzyw , Blogger, Pozycjonowanie strony: VD.pl