4 grudnia 2016

Kilka ostatnich tematów

Zanim zacznę zasypywać Was postami świątecznymi to napiszę, co robiłam przez ten tydzień. Postanowiłam trochę upiększyć bloga. Pokombinowałam z programem do robienia logo online i pomodziłam w bloggerze. Efekt minie zadowolił. Mam nadzieję, że Wam tez przypadnie do gustu :)


1 grudnia zaczął sypać u nas pierwszy śnieg. Co prawda, na drugi dzień były wszędzie ogromniaste kałuże, ale teraz biały puszek już jest na stałe. Ślizgawka też. Uwielbiam!



A skoro śnieg wprowadził klimacik do ogrodu, to postanowiliśmy polecieć romantyzmem po "bandzie". Oto nasza kolacja we dwoje :) 


A teraz zdecydowana zmiana tematu... W trakcie przeglądania życia blogowego natknęłam się na ciekawą akcję. Dziewczyny stworzyły kalendarz Biała Kura, inspirowany ich zwierzakami. Akcja ma podwójne dno, bo wspiera potrzebujące zwierzęta. Cena nie jest wcale taka duża, a i można dołożyć "cołaskę', która wyląduje w skarpecie na cięższe dni. Grudzień to miesiąc szczególnej pomocy, zatem... mam i Ja!



Jakieś pomysły, co zrobiliśmy z tej deseczki?


Chrabąszczyk :)

7 komentarzy:

  1. Cudownie, że umiecie się cieszyć urokami zimy. Taka kolacyjka we dwoje jest wielce romantyczna. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow...wspomnienia z dzieciństwa czyli kiełbaski nad ogniskiem zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna zima u Ciebie. U nas mroźnie i nijako. Wspaniała kolacyjka we dwoje. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem jak blog wyglądał przed zmianami, ale logo wyszło urocze :)A kolacja w romantycznej zimowej scenerii to na pewno świetny pomysł na umilenie zimowego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień dobry,
    piszę z firmy LionsHome (www.myLionsHome.pl). Nie mogę znaleźć maila kontaktowego na Pani stronie, a chciałabym zaoferować współpracę. Jeśli byłaby Pani zainteresowana napisaniem artykułu, proszę o kontakt partner-pl@lionshome.de

    OdpowiedzUsuń
  6. Półeczkę? Półeczka z deseczki może być, ale pewnie prozaiczna jestem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie się moim blogiem ;)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia