Jak biały puch z poduszki

Miała napisać dziś post zupełnie o czymś innym, ale ten biały puszek na dworze jest warty uwagi. Zaczynało pomalutku prószyć, gdy zdychałam podczas grypy żołądkowej. Wczoraj sypnęło porządnie. Cała miejscowość i okolice stanęły w olbrzymich korkach. Przez co praca firmy, w której pracuję była bardzo utrudniona. Ale dziś wolne a co ja tak o tej pracy :) Cieszmy się! Śniegu po kolana :D

pergola w śniegu


drewutnia oprószona śniegiem

tuje w śniegu

I zimowa odsłona wejścia do domu :)

dekoracja bożonarodzeniowa przed domem

Chrabąszczyk


10 komentarzy:

  1. U mnie też ostatnio spadło dużo śniegu! Każda pora roku jest piękna, ale ja osobiście czekam na wiosnę ;) Wspaniałe zimowe zdjęcia. Pozdrawiam i zapraszam też do siebie: ptasieslady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zaglądam do Ciebie :) Miło, że wpadłaś.
      Ja też czekam z utęsknieniem na wiosnę, ale zaczynam żyć zasadą: jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma :D

      Usuń
  2. Wczoraj u mnie też sypnęło i przykryło białą pierzynką świat,byle do wiosny już niedługo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że tak cieszy Cię biały puch, u mnie prócz niego jeszcze ostry mróz, więc cieszę się ze śniegu, mam nadzieję, że ochroni rośliny. Pozdrawiam :) Śliczne zdjęcia ogrodu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj piękny śnieg u Ciebie. U nas jak zwykle tylko tęgi mróz, a śniegu prawie nic. Boję się o moje roślinki:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam tylko kopczykuje róże i przykrywam piwonie. Reszta w rękach natury :)

      Usuń
  5. Oj tak:) Widziałam w telewizji te zaspy. Ale u Ciebie w ogrodzie sielsko :))) Do Siego 2017 r :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śnieg przy takim mrozie wręcz wskazany dla roślin. Opatuli, ochroni i nie przemarzną :)

    OdpowiedzUsuń

* PAMIĘTAJ, ZOSTAWIAJĄC KOMENTARZ, ZGADZASZ SIĘ NA PRZETWARZANIE SWOICH DANYCH OSOBOWYCH. *

Copyright © 2016 Ogród przydomowy - blog ogrodniczy, uprawa warzyw , Blogger, Pozycjonowanie strony: VD.pl