30 marca 2017

Pierwsze nasadzenia

Na początku tygodnia przyszła do mnie paczka z www.dzialkowiecsklep.pl. Pięknie i porządnie zapakowana. Otworzyłam i ujrzałam cztery róże z gołym korzeniem i jedną na pniu. Odmiany Cubana, Heidi Klum Rose, Artemis i wielokwiatowa na pniu paskowana-czerwona. Róże z gołym korzeniem moczyłam w wodzie przez dwa dni, a gdy w ogrodzie zrobiło się cieplej, postanowiłam zasadzić je na rabacie różanej według pewnych wskazówek.  Najpierw skróciłam korzenie i pędy, a po wkopaniu róż do ziemi delikatnie je okopczykowałam i podlałam dużą ilością wody.




Do zasadzenia pozostaje jeszcze róża wielokwiatowa na pniu, ale tę przyjemność zostawimy sobie na reorganizowanie przedogródka. Królowa będzie rosła na rabacie przed domem :)

Wasz Chrabąszczyk© 💚

5 komentarzy:

  1. U mnie były trzy piękne dni a teraz znów szaro buro i chłodno. Być może to jakiś front atmosferyczny, który wędruje sobie po Polsce to uważaj z pracami ogrodowymi :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia z różami. Niech radują latem swoimi barwami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Na pewno będą pięknie kwitnąć i zdobić Wasz ogród :-) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  4. A co to będzie, jak to wszystko rozkwitnie :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na fotorelacje z reorganizowania przedogródka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie się moim blogiem ;)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia