Przesyłka niespodzianka


Jakiś czas temu otrzymałam przesyłkę niespodziankę od Plantpol, wysłaną przez sklep internetowy Kalisiak. Ku mojemu zaskoczeniu sadzonki były naprawdę duże i zapakowane w sztywnych plastikowych opakowaniach, które zostawiłam sobie na własny użytek. Otrzymałam zatem po 2 sadzonki supertunii i begonii, hibiskus i trawę jednoroczną.



Supertunia zastąpiła już długo kwitnące bratki. Idealnie wpasowała  się w zielone liście hortensji i w purpurowe pelargonie wiszące w doniczkach. Wejście do domu bardziej się ożywiło.




Na trawę i bergonię musieliśmy zrobić nową donicę z drewna paletowego. Do zabezpieczenia użyliśmy tylko lakieru bezbarwnego, aby była jakaś różnorodność. Naturalny kolor drewna świetnie pasuje do ciemnozielonych liści i czerwonych kwiatów. Bardzo mi się to podoba :)



Nad miejscem dla hibiskusa się jeszcze zastanawiam. Ciemnoróżowe kwiaty najbardziej pasowałyby do krzewuszki i wierzby hakuro, które rosną na tle wiciokrzewu. To miejsce w przyszłości będzie wyróżniało się bujnymi krzewami i bylinami w kolorze różu i bieli.


Przesyłka mnie bardzo ucieszyła :) 
Bo niby który ogrodnik nie lubi dostawać przesyłek z roślinami? ;) 

Chrabąszczyk :*


9 komentarzy:

  1. Ale pięknie u Ciebie :) Bardzo mi się podoba. Buziaki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kompozycja, a ta donica - marzenie:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylowo i pięknie:) Tak trzymać!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała przesyłka. Ślicznie u Ciebie, bardzo podoba mi się skrzyneczka.

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę się wreszcie wziąć za mój mini-ogródek, przydałoby się kilka nowych roślin:) Pięknie wygląda ta donica ze sznurowymi uchwytami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie pomysłowe opakowania :) na początku pomyślałam, że to recykling plastikowych butelek. może by się tak dało?...

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę przepiękna kompozycja, niedawno też wziąłem się za ogród dzięki narzędziom ze sklepu który mi polecił przyjaciel (też ogrodnik amator) : decortrend.pl- polecam ten sklep mają tam dobre narzędzia w atrakcyjnych cenach

    OdpowiedzUsuń
  8. Donica naprawdę robi wrażenie, chyba wszyscy co do Ciebie przychodzą pierwsze co zwracają na nią uwagę:p w moim przypadku tak było, oglądając zdjęcia od razu rzuciła mi się w oczy, a z tą czerwienią komponuje się imponująco:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego! Ja zaraz się wszystkim narażę, ale przyznam szczerze, że uwielbiam taką pogodę! Wreszcie nie muszę biegać z konewką! Pozdrawiam!

    ดูหนังฝรั่ง

    OdpowiedzUsuń

* PAMIĘTAJ, ZOSTAWIAJĄC KOMENTARZ, ZGADZASZ SIĘ NA PRZETWARZANIE SWOICH DANYCH OSOBOWYCH. *

Copyright © 2016 Ogród przydomowy - blog ogrodniczy, uprawa warzyw , Blogger, Pozycjonowanie strony: VD.pl